El Força Lleida implementa el sistema de comandes online per al bar els dies de partit amb codi QR que amplia el conjunt de solucions d’omnicanalitat HIOPOS. Aquesta aposta és el resultat de la col·laboració amb el Grup tecnològic ICG, i amb l’objectiu d’oferir nous serveis als abonats, socis i visitants que assisteixen als partits de l’ICG Força Lleida i millorar l’eficiència en la gestió dels punts de venda d’alimentació distribuïts a l’Espai Fruita Barris Nord.
Aquesta implantació i adaptació a les necessitats del club ha estat realitzada per l’empresa HIOPOS CLOUD SERVICES, Excelsius Partner de HIOPOS.
Com funciona?
Mitjançant un codi QR situat a diferents zones del pavelló, amb la solució QR de HIOPOS, el client amb 3 simples passos obté una experiència digital i interactiva. Amb la càmera del telèfon mòbil ha d’escannejar el codi QR, consultar amb el seu idioma la carta de productes que se li ofereixen amb fotografies i descripcions, informació dels ingredients, al·lergògens i els preus. A continuació, selecciona el articles, realitza la comanda i paga de forma segura directament des del mòbil i s’envia als punts d’elaboració de les barres. D’aquesta manera s’agilitzant el servei i millora l’experiència de compra de l’usuari, qui rep el ticket al seu mòbil i recull la seva comanda directament en el punt de recollida sense cues ni temps d’espera.
La solució QR de HIOPOS millora la rendibilitat del servei de bar perquè és més àgil en rebre les comandes amb antelació, permet organitzar millor el servei, s’eliminen els temps dedicats al cobrament ja que totes les comandes ja han estat pagades pel client des del telèfon intel·ligent. Això permet dedicar més temps a la preparació. Així mateix, augmenten les comandes perquè el client té tota la informació de l’oferta gastronòmica i s’eviten equivocacions a l’hora de gestionar-les ja que és el mateix aficionat qui selecciona el que vol.
El president de l’ICG Força Lleida, Albert Aliaga ha explicat que aquesta actuació és el resultat de la col·laboració contínua amb el Grup ICG. A més, destaca que des de fa temps ja s’havia plantejat el projecte per beneficiar a l’abonat i a l’aficionat que cada partit es reuneix al pavelló. Concretament Aliaga ha assegurat que ”en alguns dels espais del pavelló els aficionats podran fer la lectura del codi QR des del seu seient i rebre la comanda directament a través d’un servei d’entregues, ja que quan arriba la comanda als punts d’elaboració s’identifica clarament la posició del client.
El gerent de HIOPOS CLOUD SERVICES, Jordi Pi, ha explicat que el pavelló ha de ser un referent en l’atenció cap a l’aficionat i els socis, i ha assegurat que “la nostra fita està en fer que la persona que ve a gaudir del partit pugui demanar sense necessitat de moure’s del seient”. Jordi Pi ha afegit que “El més important del pavelló és l’aficionat i li hem de facilitat el fet que en cap moment es pugui perdre ni un minut de l’espectacle. Cal donar un servei ràpid i de qualitat”.
La solució QR de HIOPOS millora l’experiència de compra dels abonats, els aficionats i és un benefici en eficiència del servei.