Un any més, CaixaBank i el Força Lleida uneixen forces. L’entitat financera continuarà sent patrocinador oficial del Força Lleida i soci financer.
El president del Força Lleida, Albert Aliaga, i el director d’àrea de negoci de CaixaBank a Lleida, Albert Biosca, han signat aquest nou acord, que vincularà a ambdues entitats per a la present temporada.
Aliaga ha afirmat que la renovació “reforça la vinculació entre entitats i suposa un impuls formatiu per a entrenadors i jugadors del club”. Per la seva banda, Biosca ha destacat la importància d’aquest acord gràcies al qual el suport de l’entitat al Força Lleida “suposa un impuls a l’estratègia de CaixaBank, que manté ferma la seva aposta per l’esport i per Lleida”.
Des de la Fundació “la Caixa”, l’entitat financera dona suport al projecte d’equips de base del Força Lleida a través de l’escola de bàsquet del club, amb l’objectiu de difondre entre els més joves els valors de l’esport.
CaixaBank, patrocinador de referència del bàsquet espanyol
Per a CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que imparteix valors que l’entitat comparteix amb el bàsquet com són el lideratge, l’esforç, la superació i el treball en equip. Per tot això, CaixaBank és una de les empreses patrocinadores de la selecció espanyola de bàsquet masculí i femení i soci de la Federació Espanyola de Bàsquet així com patrocinador principal de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat Física, amb l’objectiu d’impulsar el bàsquet en cadira de rodes.
En la seva estratègia de patrocini local per a generar notorietat en el territori d’influència, CaixaBank ha col·laborat amb els principals esdeveniments que s’han celebrat recentment a Espanya, tant professionals com amateurs, traslladant els valors de l’esport a tots els racons del país.
Prova d’això és el compromís amb el circuit Plaza 3×3 CaixaBank, el major circuit de bàsquet 3×3 al carrer que es disputa des de l’any 2012, una de les competicions de referència de l’esport base que ha congregat a més de 42.000 jugadors de totes les edats i rebut més de 200.000 visitants després de recórrer 39 ciutats espanyoles al llarg de la seva història.