Jornada 33 | L’Espai Fruita Barris Nord, escenari gran en cap de setmana gran

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

En ple Aplec del Caragol, l’Espai Fruita Barris Nord tornarà a ser escenari de bàsquet d’alt nivell amb la visita d’un dels equips més potents de la competició: Unicaja de Málaga. Amb la permanència assegurada, el Hiopos Lleida vol tancar la temporada a casa oferint una bona imatge davant la seva afició.

Els de Gerard Encuentra rebran un Unicaja que arriba immers en la lluita pel Top 4 i que exigirà el màxim a un equip que ja ha demostrat capacitat per competir a la lliga. En una jornada especial per la ciutat, el Hiopos Lleida vol sumar un matí de bàsquet vibrant al Barris.

Més noticies

Actualitat

Gràcies per tot Kenny!

L’escorta americà Kenny Hasbrouck finalitza la seva etapa esportiva al Hiopos Lleida després de dues temporades vestint de bordeus i

Llegir més »