ICG Força Lleida – Barça per celebrar el Trofeu Orum Ciutat de Lleida

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

El Trofeu Orum Ciutat de Lleida ja té dia, hora i rival. El Barça de Roger Grimau visitarà l’Espai Fruita Barris Nord el dijous, 7 de setembre a les 20:30 h per a disputar el trofeu de la ciutat.

Aquest derbi català serà el primer partit de l’ICG Força Lleida a casa i servirà per encetar la pretemporada davant l’afició i com a presentació de l’equip dirigit per Gerard Encuentra.

ENTRADES

El preu de les entrades són de 15 euros per al públic general i 10 euros per als abonats del Força Lleida a la temporada 2023/24. Les entrades ja estan a la venda al web del club (AQUÍ) o a les oficines (De dilluns a dijous de 18 a 20 h. Pavelló Espai Fruita Barris Nord. 1a planta). Són entrades numerades i, per tant, es demana que es respecti el seient assignat.

ABONATS/DES

Els abonats, que disposen d’aquest preu reduït en l’accés al partit, podran adquirir l’entrada al seu seient habitual fins al dijous, 31 d’agost. A partir de l’1 de setembre s’allibera el seient i es posa a la venda general.

Per a adquirir l’entrada necessitaran accedir al web amb el seu usuari assignat d’abonat/da (AQUÍ) o bé fer-ho a oficines mostrant el carnet físic o digital de la temporada 2023/24.

Si encara no heu renovat l’abonament o us voleu donar d’alta, ho podeu fer al mateix moment que veniu a adquirir les entrades. Recordeu que si porteu un abonat nou tens un 5% de descompte en la teva renovació d’abonament.

ORUM CENTER

El Trofeu Orum Ciutat de Lleida està patrocinat per Orum Center, equip multidisciplinari de professionals del món de la salut: psicologia, pedagogia, psicopedagogia, logopèdia, psiquiatria, neuropediatria i neuropsicologia. Vetllem per un desenvolupament integral. Comptem amb àmbits d’atenció sobre Prevenció, Detecció, Orientació, Diagnòstic i Tractament.

ENTRADES TROFEU ORUM CIUTAT DE LLEIDA

Més noticies

Actualitat

Gràcies per tot Kenny!

L’escorta americà Kenny Hasbrouck finalitza la seva etapa esportiva al Hiopos Lleida després de dues temporades vestint de bordeus i

Llegir més »