El Força Lleida Club Esportiu ha presentat aquest dimarts el seu nou projecte per a la temporada 2021/22 davant d’un nodrit grup de representants del teixit econòmic, social i polític de la ciutat. Prop d’una vuitantena d’assistents, entre els quals hi havia un important nombre d’empresaris de diversos sectors, així com representants de les principals institucions de Lleida -Paeria i Diputació- i de diferents partits polítics, han assistit a la vetllada convocada al Raimat Golf Club.

La trobada ha servit per “explicar el projecte del club per la propera campanya, on tornarem a jugar a LEB Or gràcies a l’acord a què hem arribat amb el FC Barcelona”, segons ha explicat el president del club Albert Aliaga, que ha dirigit unes paraules als assistents “per demanar la implicació de la societat i les empreses en un projecte que és estable, sòlid i obert a tot el territori” .

En el decurs de la vetllada també han pres la paraula el seu primer patrocinador, Grup ICG Software, que ha renovat per tres anys els seu acord d’esponsorització. La directora general financera i d’acció corporativa del Grup ICG, Meritxell Pi , ha remarcat la voluntat “de donar suport a les iniciatives del territori” que sempre ha tingut la tecnològica lleidatana. 

En la trobada, els assistents han pogut veure en primícia les noves equipacions que lluirà el club la temporada vinent -amb el bordeus i el turquesa com a colors complementaris del tradicional negre i en substitució del taronja emprat fins ara- i que també faran servir -encara que amb modificacions- els equips del planter del Força Lleida i del CB Lleida, després de l’acord d’integració al que han arribat els dos clubs fa poques setmanes pel que fa a les seves bases. Les equipacions, elaborades per la firma solsonina Pentex (que passa a ser nou proveïdor oficial del club) seran presentades de manera oficial i amb totes les seves particularitats durant la pròxima setmana.