Melvin Ejim, nova incorporació al Hiopos Lleida

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

L’aler Melvin Ejim arriba al Hiopos Lleida per a defensar la samarreta bordeus les dues pròximes temporades. Nascut al Canadà, el jugador té nacionalitat Nigeriana i per tant ocupa plaça de jugador comunitari per la seva condició de Cotonou.

Ejim arriba procedent de l’Unicaja de Málaga, equip on ha estat jugant les últimes tres temporades. Aquesta última campanya, l’aler ha jugat una mitjana de 14:02 minuts de joc, 5,1 punts, 46% T2, 83,7% TL i 4,5 val en 32 partits. Un dels partits més destacats del jugador la temporada passada va ser en el primer partit que l’Unicaja de Málaga jugava davant el Real Madrid en la fase pel títol de lliga (16:11 minuts jugats, 13 punts i 15 de valoració). També destaquem el tercer partit de l’eliminatòria, on Ejim va jugar 14:50 minuts, 11 punts, 3 rebots i 14 de valoració.

Melvin Ejim té una llarga llista d’èxits esportius a les seves espatlles: dues Copes del Rei, dues Champions, una copa Intercontinental i una Supercopa.

Nom i cognoms: Melvin Ejim

Data i lloc de naixement: 4 de març de 1991. Toronto (Canadà)

Posició: Aler

Alçada: 2,01 m

Info: Té nacionalitat nigeriana (Cotonou. Ocupa plaça de jugador comunitari)

Més noticies