Ruben Petrus: “Mataró és un equip molt perillós i amb molta continuïtat de treball”
El Robles Lleida afronta aquest cap de setmana un nou repte exigent a la pista del Mataró, en un moment positiu de la temporada després d’encadenar dues victòries consecutives. Rubén Petrus ha valorat molt positivament el creixement de l’equip, especialment a partir de la millora en el rebot, un aspecte que ha donat més solidesa defensiva i ha permès córrer amb més criteri en atac.
L’entrenador ha destacat que l’arribada i consolidació de jugadores com la Clara i la Maria ha suposat “un salt qualitatiu molt important”, sobretot en el control del rebot, un factor que havia condicionat els primers partits del curs. Aquesta millora ha permès al grup guanyar tranquil·litat sense perdre ambició, amb la voluntat clara de “voler-ne més” i d’allargar la bona dinàmica, no només en resultats sinó també en sensacions.
Pel que fa al rival, Petrus ha alertat del perill del Mataró malgrat la seva ratxa recent de derrotes. Ha remarcat que es tracta d’un equip amb continuïtat, amb gran part del bloc de temporades anteriors i amb un estil molt definit. “És un equip molt perillós, amb molt ritme i moltes situacions de bloqueig indirecte”, ha assenyalat, destacant també la dificultat de la seva pista.
El tècnic lleidatà ha insistit que el partit passarà per controlar el rebot, reduir les pèrdues i mantenir la solidesa mental davant possibles defenses conservadores o zonals. “El més important és que els nostres moments dolents no siguin molt dolents”, ha explicat, posant l’accent en competir cada quart i arribar al tram final amb opcions reals de victòria.
Amb la majoria de la plantilla disponible, el Robles Lleida viatja a Mataró amb l’objectiu de continuar creixent, mantenir el nivell de solidesa mostrat les darreres jornades i seguir construint una identitat competitiva basada en el treball col·lectiu.
