Força Lleida
Ruben Petrus: “És un equip amb tres formes de generació molt clares”

Ruben Petrus: “És un equip amb tres formes de generació molt clares”

El Robles Lleida afronta aquest diumenge a les 12.15 h al Barris Nord un duel directe davant el Siroko Gijón, un partit clau per tancar l’any abans de l’aturada de Nadal i amb molt pes a nivell classificatori.

L’equip arriba al compromís amb ganes de reivindicar-se després del darrer desplaçament a Mataró. Rubén Petrus ha reconegut que “en la primera part vam estar molt malament, d’energia i de concentració”, però també ha volgut posar en valor la reacció posterior: “a la segona part, amb energia i concentració, vam ser capaços de guanyar el parcial a un equip que està lluitant per les fases d’ascens”. En aquest sentit, el tècnic ha remarcat que el grup “ara sí que és conscient del que ha de fer per poder competir i fins i tot guanyar equips de qualsevol part de la classificació”.

El partit contra el Siroko Gijón té una importància especial, ja que tots dos equips arriben igualats en nombre de victòries i derrotes. Petrus ha estat clar: “és l’últim partit abans de les vacances de Nadal, aquí a casa, contra un rival directe, i és un partit molt important per poder anar a aquests dies una mica més tranquils”. Tot i això, el missatge cap a les jugadores és evitar pressions afegides i centrar-se en la feina: “el focus ha de ser repetir la fórmula que ens ha funcionat: guanyar el rebot i controlar les pèrdues”.

Sobre el rival, el tècnic del Robles Lleida ha destacat especialment el seu potencial ofensiu: “és un equip amb tres formes de generació molt clares, sobretot a partir del seu joc exterior”. Petrus ha posat èmfasi en la capacitat de les seves jugadores perimetrals per generar des del bloqueig directe i l’u contra u, així com en la presència d’interiors “molt físiques i experimentades”. Davant d’això, ha assenyalat que la clau passarà per “controlar el rebot, limitar la seva generació i ser sòlids en l’u contra u, jugant amb contacte”.

A nivell físic, l’equip arriba amb algunes jugadores arrossegant molèsties, però amb un compromís total. El tècnic ha volgut reconèixer l’esforç del grup: “en cap moment cap jugadora s’ha tirat del vaixell; hi ha jugadores que han jugat amb dolor gairebé cada partit”. De cara a diumenge, el Robles Lleida no podrà comptar amb Laura Castellana, que no tornarà amb el grup fins després de Nadal, mentre que la resta del planter està disponible per fer “aquest últim esforç abans de les vacances”.

Amb el suport del Barris Nord, el Robles Lleida buscarà un partit seriós i competitiu per tancar l’any amb una victòria que reforci la feina feta i la línia de creixement de l’equip.

Abonaments 26/27