Davant la convocatòria de vaga general pel dia 8 de novembre, el Força Lleida comunica:
Més enllà de les consideracions personals i opinions que aquest fet provoqui, el Força Lleida respecta el dret de caràcter fonamental , reconegut a l’article 37.2 de la Constitució, per la qual cosa els treballadors de les diferents empreses o centres de treball tenen dret a secundar-la.
A hores d’ara no tenim cap comunicat que ens informi del tancament de les instal·lacions esportives de Barris Nord i Agnès Gregori, per la qual cosa treballem sobre l’escenari que estaran obertes.
Per la rapidesa de l’evolució dels esdeveniments, en aquests moments és impossible preveure l’afectació que aquesta convocatòria pot tenir en els nostres entrenadors, però intentarem oferir el millor servei possible a tots aquells que vingueu a entrenar.
Seria de molta ajuda per a la nostra organització, poder informar als vostres respectius grups de whatsapp si el vostre fill assistirà a l’entrenament programat per demà.
Partits del cap de setmana:
Arrel de les consultes formulades per diversos Clubs de Barcelona i de la resta de províncies catalanes que disputen partits a Barcelona aquest dissabte, la Federació Catalana de Basquetbol ha fet un comunicat referent a aquests partits i demana planificar els desplaçaments amb més antelació que en una jornada normal.
A banda d’aquesta recomanació, fins a les 17:00h del divendres (hora màxima permesa per fer modificacions d’horaris de comú acord entre els dos equips) es preveu canvis de dates de partits que es juguen dissabte amb la intenció de poder-los disputar diumenge. Això pot comportar que algun partit no es pugui realitzar per manca d’àrbitres i auxiliars de taula.
És per tot això que us demanem que mantingueu el seguiment per whatsapp per si hem de donar informacions d’última hora.

Força Lleida